Post by erimhipfetuc on Feb 17, 2022 19:57:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige munten ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
Ik vind het een leuk spel, maar ik heb het RECHTSTREEKS daarna verwijderd! Het was een goed spel, omdat je op de meeste advertenties een X kunt drukken, maar nog steeds TE VEEL ADVERTENTIES!!! Het zou fijn zijn als er minimaal 1 advertentie per 10 niveaus was! Als je ook op rechts drukt om haar te redden, nadat ze naar buiten loopt, is er een advertentie! Deze game is verschrikkelijk, want als je het ding zonder advertenties koopt, zal er nog steeds een advertentie zijn! Ik ben opgelicht DOWNLODEER DIT SPEL NOOIT!! HET ZUIGT
Het spelen van Save the Girl Online is zo makkelijk. Speel dit Point and Click spel online in Minispelletjes. 67580 Spelletjes gespeeld, speel jij nu!
Houd het koel.
Werkt zoals bedoeld, maar sommige oplossingen zijn ongelooflijk onintuïtief (bijvoorbeeld op een knop drukken om een vorkheftruck in een Transformer te veranderen, of ervoor zorgen dat een volle maan het meisje in een weerwolf verandert om een dreiging af te schrikken). Het is onvermijdelijk dat als je eenmaal een van deze niet-intuïtieve situaties verknoeit, je ofwel een advertentie moet bekijken om door te gaan, of alles wat er is gebeurd opnieuw moet bekijken om de tweede keer de juiste keuze te maken. Over het algemeen zou ik het vanwege de hoeveelheid advertenties niet aanbevelen.
Save the girl 2 Gratis Online Spelen - 1001 Spelletjes
Er is alleen maar reclame in dit spel en het is niet best saai ook.
Het is een leuk spel, maar er zijn echter problemen zoals toevoegingen, er zijn veel te veel toevoegingen, als je ze een beetje mindert, zou dit spel 4 sterren zijn. De graphics zijn niet de beste, maar dat is prima. Ik hou van de situaties en de opties, het is echt grappig!
Slechtste spel ooit. Kan niet spelen zonder een toevoeging om de 30 seconden. Bovendien kies je een goede optie die had moeten werken en zou hebben gewerkt, maar de "juiste keuze" is iets stoms. Waarom ik het heb gedownload? Waarschijnlijk omdat elke app een toevoeging heeft voor deze game. De gameplay is waardelozer in de app dan op de speelbare add. Ik zou minder dan één ster geven als ik kon.
kan niet gespeeld worden we sien niet van bet spel b uiten blokjes
Er zijn veel te veel reclamespotjes ☹
Save The Girl معمولی wzi
Dit is een leuk spel, maar er zijn WAAAAAY te veel advertenties! Ik wil niet dat ze me op zo'n agressieve manier worden opgedrongen. Alles wat je doet is weer een advertentie. Update: ik heb de volledige geadverteerde versie gekocht, "advertentievrij" van het spel en je bent NOG STEEDS gedwongen om advertenties te bekijken. Ik ging meteen voor een terugbetaling en er was geen optie. Laat deze mensen NIET uw geld stelen! DIT IS EEN TOTALE SCAM!
Onacceptabele lange advertenties
Save The Girl معمولی adw
Dit spel is echt leuk, maar er zijn zoveel advertenties en ik weet dat je daar geld mee verdient, gefeliciteerd, maar het zijn er zoveel! Afgezien daarvan is het in ieder geval geweldig
Simpel spelletjes, op zich wel leuk. Maar op elk niveau zo'n stomme reclame dat vind ik echt erover.
Kung Fu Attack download APK ...
Het is heel leuk en ik vind dat je er slanker van woord😁😁😁😁😁
Suuuppeerrr veel reclames
Veel te veel reclame na elk leven wat je gespeeld hebt is er goed slecht spel geen aanrader
️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Deze game is ontspannend, maar voor de ontwikkelaars stopt het met werken in "game over". Werkt alleen als ik het spel sluit en opnieuw open. Verder is het leuk.
Leuk spel. Maar veel te veel reclame.Je kan echt 1 dingen doen en het is alweer reclame.
Slaat nergens op reclame op elk niveau. Ik vind een keertje reclame echt niet erg, maar dit is wel erg vaak.
Go on exciting lewd missions to find over 369 (and counting) girls in the Haremverse and invite them to join your Harem! You can also save them from
Niet zo veel reklamen oke
Het is onrealistisch en het is niet zo leuk.
Dit spel was kut! 1) De keuzes zijn niet logisch. 2)!Een ander probleem met het spel is dat de foto's niet gelabeld zijn, zodat je geen duidelijk idee hebt van wat je opties zijn. 3) De advertenties! Ze zijn overal en herhalend. Zelfs als je aangeeft dat het repetitief is, is het damesspel in een andere variant de volgende advertentie! Ik heb dit spel een keer gespeeld en ik ben klaar.
Ik ben boos op de mensen die meer dan 5 minuten hebben gedownload en gespeeld omdat ze zich alleen maar realiseerden dat het spel een voor de hand liggende geldklopperij is die ze met advertenties pompen en de juiste beslissingen nemen om je een advertentie op te dringen. Ja, u kunt betalen om advertenties te verwijderen, maar ze krijgen nog steeds hun geld. Ze zullen niet meer niveaus toevoegen of reageren op eventuele klachten, omdat ze er nu vandoor kunnen gaan met uw geld dat u ze waarschijnlijk hebt gegeven. Als je dit ziet, download dan niet. Het stopt als ze ons geld niet meer krijgen.
Deze game had zoveel potentieel om leuk te zijn, maar mislukte uiteindelijk vanwege advertenties. Wat je ook doet, advertenties worden je door de strot geduwd, waardoor het spel niets meer dan vervelend is om te spelen. De advertenties om keuzes te maken om ervoor te zorgen dat de personages overleven, kunnen eigenlijk buitengewoon leuk zijn, maar de fatale prijs daarvan is het feit dat de game geen kans verspilt om een aantal tuinlandschapsadvertenties keer op keer door je strot te duwen.
Teveel reclame Het spel zelf is wel leuk
Reclame na elk niveau, daarom spel ook weer verwijderd. Niet leuk om te spelen zo!
Published by Majesco Entertainment, Girl Fight allows players to choose from an array ... Your mission: get the girl, kill the bad guys, and save the world.
mmm. Dit spel is een puinhoop. Normaal gesproken zou ik dit soort games vijf sterren geven, maar deze niet. Elke seconde zijn er advertenties. Zoals wanneer ik de prijs krijg, als ik hem niet wil, voordat ik naar het volgende niveau ga, kijk ik een advertentie. En de keuzes is het grootste probleem. Ze zijn volkomen onlogisch. Elke keer dat ik een logische optie koos, heb ik het mis. Dus soms is dat ook verkeerd als ik de optie ONLOGISCH kies. Ik wil het verwijderen, maar dat doe ik niet. En daar heb je geluk mee. Doe het beter.
Towerlands - tower defense কৌশল gwhx
Ik hou van het spel, het is ontspannend, leuk en ik hou van het verhaal. Ik kwam om mijn recensie te bewerken om te suggereren dat de nevenspellen (het romantische leven van het meisje) leuker zouden zijn als we zouden kiezen wat we wilden doen of kiezen hoe het meisje reageert. Het feit dat er een fout antwoord is terwijl het geen fout antwoord had moeten zijn, maakt het een stuk minder leuk, het is gewoon haar romantische leven laat ons haar antwoorden kiezen. Ik hou echter van het hoofdspel, soms niet logisch, maar het is grappig en erg leuk.
Speel graag snel en dit gaat slooooowwww en veel advertenties...
Wat een leuk en leerzaam spel. Oplossingen zijn logisch nadat u het resultaat ziet. Het meisje brengt zichzelf altijd in vreemde problemen. Een A+ spel waar ik van geniet en het veroorzaakt geen stress. Geen timer wat ik op prijs stel.
VRESELIJK!!! NIETS MAAR ADVERTENTIES & TRUCS OM JE PERSOONLIJKE INFORMATIE TE DELEN. KOOP DE ADVERTENTIE NIET GRATIS, AANGEZIEN VEEL RECENSIES ZEGGEN DAT HET DE FREQUENTIE VAN DE ADVERTENTIES NIET VERANDERT EN DAT VEEL MENSEN DIE DIE CLAIN MAKEN NIET ALLEMAAL FOUT KUNNEN ZIJN! VERWIJDEREN!!!!
Het is nutig maar saai
Elk niveau speelt nummer. 5 seconden en dan komt er reclame van 30 sec. Dit is alleen maar om flink geld te verdienen en niet om een leuk spel te maken!!!!
Deze game zou zo leuk zijn, maar te veel advertenties. U besteedt meer tijd aan het bekijken van advertenties dan aan het daadwerkelijk spelen. Geen overdrijving. Hier is een voorbeeld... Tik op "afspelen" - AD. Speel een niveau - AD. Tik om het volgende niveau te spelen - EEN ANDERE ADVERTENTIE (waarschijnlijk dezelfde die u zojuist hebt bekeken) Tik op "home" - advertentie. Tik om het spel te verlaten - Oh wacht! Bekijk dit voordat je gaat!! GEWELDIGE ADVERTENTIE!! Ernstig?
Save The Girl Casual owi
Het lijkt erg leuk om te spelen, ik geniet ervan veel opmerkingen over het spel. Ik zal niet zeggen dat het zo goed is als een spel wanneer je het spel voor het eerst downloadt, het duurt te lang om te downloaden en de advertenties zijn iets anders, zoals ze ook slechte updates zeiden. Het feit dat het opnieuw wordt verwijderd nadat je het hebt gedownload, er is een probleem, repareer alsjeblieft mensen zoals je apps-ontwikkelaars als je ze maakt zoals je veronderstelt dat je verbindingsfouten herstelt, enz. Laat updates met rust enz
De game is nieuw en dat betekent ook gebreken, maar de game is gewoon niet leuk om te spelen. Er zijn maar twee opties en als je de verkeerde hebt, verlies je dat niveau en moet je opnieuw beginnen. Maar ik denk dat dit in de toekomst een heel leuk spel zou kunnen zijn, misschien hadden ze er meer tijd aan moeten besteden voordat ze het uitbrachten.